''Een grote wereld in een kleine omgeving''

Schriftelijk informeren.

Schoolgids:

Bij ons op de Atlas hebben we geen schoolgids. Wij zijn van mening dat wanneer kinderen deze mee naar huis krijgen er niet veel mee gedaan wordt. Een andere reden dat wij geen gebruik maken van een schoolgids is dat alle informatie terug te vinden is op de website.

Rapporten:

Bij ons op school hebben we een eigen format voor rapporten. Gedeeltes zijn bolletjes rapporten, maar er zit ook een stuk in waarbij de docent stukjes over de kinderen schrijft. Rapporten worden drie keer per jaar uitgegeven. Enkele dagen voor dat de rapporten mee naar huis gaan, geven we de kinderen hier een brief over mee zodat u ervan op de hoogte bent.

Klachtenregeling:

Wanneer u als ouder/verzorger een klacht heeft kun u hier mee terecht bij de adjunct directeur. Deze zal de klachten in regeling nemen en zijn uiterste best doen om de klachten op te lossen. Wanneer een klacht met een docent te maken heeft kan deze ook verwezen worden naar de desbetreffende docent. Hier houdt de medewerking van de adjunct directeur dan op. Wanneer een klacht dan toch nog niet opgelost kan worden kunt u terug naar de adjunct directeur gaan om zijn hulp nogmaals in te schakelen en in dit geval middelt hij tussen de personen.

 

 

© 2014 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode